145.A Smile Is Worth Than Thousand Words

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamu'alaikum and Very Good Day.

Ahlan!

Tajuk macam gempak tapi sila la abaikan tajuk entri kali ini. Sekian.

Hey You,

I am so sorry. :(

I am sorry for all my wrongdoing,
I am sorry for being so childish and immature,
I am sorry for hurting you so many time,
I am sorry for what you get in letting my hearts wins,
I am sorry for being so damn egoistic, stubborn and rebellious sometimes,
I am sorry for not being understanding,
I am sorry for all my mistakes and misunderstanding that I have for you,
and the list goes on.
I am so sorry.. :(

What I would to let you knows...

For a sometime I feel very frustrated,
I feel so inferior,
My bad that I think I'm not nobody,
I am a looser,
I am very uncertain,
Sometimes I couldn't tell the way I feel,
I couldn't express in proper words,
I couldn't have any ideas about my silly sense.
That's my bad.

To someone that I really doing bad to,

I know,
You already doing for your very best,
you are trying harder to be patient,
you are always give never-ending support
even your heart hurt like stabbing by knife.

I don't know what to say,
But, I am so sorry.
I am certain about my feeling,
But, if you couldn't stand with me,
then I understand.
I feel like crying.... :'(

********************

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
pimpinlah aku menuju redhaNya,
bukan membuka jalan untukku,
melangkah ke neraka...

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
tutuplah matamu memandangku kerana rupa, harta dan kelebihanku,
pandanglah aku dengan kekuranganku,
nilai kembali niatmu,
masihkah kau sanggup menghadapi segala kekuranganku...

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
jangan rosakkan hatiku dengan merinduimu,
hentikanlah madah2 terindahmu untukku,
sehingga kita di halalkan untuk menyatakannya...

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
aku mohon agar kau sandarkan niatmu,
kepada yg menentukan,
aku pinta agar kau sentiasa dalam istikharah,
agar kita kan bisa menemukan insan yg tepat,
bukan sekadar menjadi bahan ujian sementara...

Jika kau pilih aku,
menjadi permaisuri hati,
ketahuilah,
tidak ku pinta kemewahan dunia,
tidak ku mahu kaya harta,
tetapi aku minta,
biarkan aku mendapatkan istana di akhirat sana,
berikan aku jaminan,
untuk bersamamu lagi sesudah mati dlm redhaNya....

Jika kau pilih aku,
dan jika Allah mengizinkan aku memilihmu,
ketahuilah,
aku akan memilihmu keranaNya.
saat itu ialah apabila aku tahu,
kenapa kau memilih aku,
jawapannya ialah "Kau memilih aku kerana Dia"

********************

Thanks for reading,
Take care...(^.^)

Ma'assalamah wa ilal liqa'... :)

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')