16. Alhamdulillah.. (",)

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum and very good afternoon to all readers.

Syukur Alhamdulillah.. serius tak tau nak describe cane lg.. arini aku da berjaya melepasi 1 paper.. facility design and regulatory.. nak kate A tu tak sure la gak.. ape2 pun td aku dah cuba yg terbaik.. walaupun masa tuk aku study tak byk tpi Alhamdulillah.. sekurang-kurangnya Allah permudahkan urusn aku tuk jawab exam tdi.. result aku tak tau la nak ckp..just wait and see je la nati...kire average la aku rse.. tahla.. tpi aku tetap menaruh harapan tuk dapat A subjek ni..Apa pun aku berdoa and tawakl jela.. dah lepas pun..now kne strive for the next paper. 3 more to go dear.. come on u can do it..

FYP??? hm ckp sal FYP ni pas exm td aku msuk lab kejap.just prepare equipment tuk esk... esk aku masuk lab and run experiment.. analyse aku tnggu abis exm la plus reagent pun tak de lg.. pasni aku kne simpan sample aku kat cold room ar..huhu.. semoga FYP aku berjalan lancar tuk kali ke 2 pnye run.. And hope dapt result best kali ni..InsyaAllah.. Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim.. permudahkanlah urusan FYP ku ini.. Aminn..

I think dats all kot for dis entry.. serious penat arini.. smlam tak ley nak tdo smpai 3.30.. subuh td lewat gak ar..almost 7.00am.. adeh..astaghfirullah.. Kau ampunkanlah dosa2 hambamu ini Ya Allah sama ada yg sengaja atau pun tak sengaja..huhuhu.. rite.. pen off..till meet again.. (+_+)

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')