17. Pray for me pliss..

Ya Allah kau bantulah hambamu ini dalam menjawab soalan SOLID WASTE ENGINEERING pd esok hari..Kau permudahkanlah urusan ku, berikanlah ketenangan untukku menjawab soalan dan janganlah Kau hijab ku dari memahami soalan.. Kau berkatilah ilmu yang telah ku pelajari..Ya Allah sesungguhnya hambamu ini berserah kepada-Mu.. Berilah aku ketenangan serta daya ingatan yang kuat.. Aminn..

Serius aku takot nak jwb exm sok.. byk lg kot aku tak bce.. aku tak tau la ape nak jd.. tpi aku harap bole score n dapat A tuk subject ni.. CAM mark aku 39 je out of 50..adeh..Hopefully i can to my best.. Guys.. pliss pray for me ok.. (",)

p/s: abis takot dah aku ni.. moga ade keajaiban.. pray for me pliss..

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')