21. Waiting for miracle..

Ya Allah kau permudahkanlah urusanku serta urusan rakan2 seperjuangan ku dalam menyiapkan report FYP.. Berilah kemudahan, kesabaran serta ketenangan dalam kami menghadapi perjuangan kami yang terakhir ini sebelum meninggalkan bumi UIA ini.. Sesungguhnya pada Engkau kami berantung harap..Limpahkanlah rahmat dan kasih sayang-Mu, kurniakanlah kami hati2 yang sabar dan tabah.. Sesungguhnya Engkau Tuhan yang Maha Mengasihani.. Ameenn..

Serius aku berdebar2.. arini aku bru je submit 2nd draft aku.. esk dah deadline..aku harap sgt de keajaiban yg berlaku.. hopefully supervisor aku dpt pulangkan arini gak corection yg die wat..klu pulangkan pg esk matila aku.. klu skit je yg die btulkan tak pe gak..klu byk mau semput aku sok.. dgn nak print lg, bind lg..Ya Allah hanya pada-Mu aku berserah dan bertawakkal.. Guys pray for us including me plisss!!! (",)

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')