26. update

Rasenye dh lame aku x update blog ni... dlu alasannye aku bz study, assignment, exam n mcm2 g.. skrng ni aku ade satu siptom.. mim alif lam sin... (MALAS).. huhu.. actually sekrang ni aku officially jd pengaggur terhormat..hoho.. skang aku unofficially graduate.. official kne ar tnggu konvo..

em.. sbnyanye aku xtau nak tulis pe.. n nk share ape.. sbb skrng rse kekeringan idea.. ape aktiviti aku kat umah.. sehari sebutir anggur aku tanam.. hahaha.. duk umah mmg best.. tpi klu xde keje mmg bosan.. serius xtau nak watpe.. skrng tgh anta resume n apply keje.. ade rezeki insyaAllah.. pray for me... :)

aku rse post kali ni cm bosan.. n xde input menarik.. just an update je.. g pun aku mls la sbb tnet aku superb lembap seh.. dlu lempab xpe la sbb dial up skrng dh tuka bb pun cam hampesss je.. hukhuk.. 

ok la semoge bertemu di lain post.. huhu.. aku serius xde idea n mood nk menulis pun xde mood.. sje singgah jap blog ni.. tkut la klu tak singgah nti berhabuk bersawang plak..hehehe.. k la till meet again.. xde idea da.. pen off..

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')