Sunday, August 15, 2010

47. N.e.r.v.o.u.s.. :|


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum and Very Good Day Mate..!


Ahlan...!

Salam Ramadhan..

Bersyukur kita kepada Allah kerana dengan rahmat-Nya kita masih berkesempatan untuk bertemu pada Ramadhan kali ini.. ;) Alhamdulillah..

Erm2.. since ni bulan puasa so sama-samalah kita mempertingkatkan amalan dalam mencari redha dan keampunan Allah dalam bulan yang penuh barakah ini.. Insya-Allah..

Antara amalan-amalan yang boleh kita lakukan:

1) Membaca Al-Quran


2) Solat Sunat Terawikh


3) Tadarus


4) Bersedekah dll..

Saje nak kongsi tazkirah Ramadhan. Ni mase saya dgr kat masjid beberapa ari yang lepas.

Well.... bulan ni kene la kurangkan berbual kosong or merepek2 ni kan.. kurangkan bercakap.. or bercakap bila perlu... ;D so... post kali ni pun xleh nak ckp2 kosong.. hehe..

Anyway.. tujuan sebenarnya saya menge'pos' entri ni sebab... erm... saya NEVES... seriously xtipu. Guess what? 

Tomorrow.. I'm gonna attend 1 interview..!! OMG.. tipu la kalau aku x neves.. sgt2 neves.. i'm gonna attend it at SIRIM.. whatever it is i'll try my best!! Do pray for me guys.. gggrrrrrr...;|

Bak kata ayah aku, " Takut hanya pada Allah.. Bulan Ramadhan ni doa la byk2.. " ... wuwu.. but still la neves.. 1st interview ever in my life.. Ape pun akan ku cuba buat yg terbaik. Insya-Allah.. Islam hanya mahukan yang terbaik dalam semua perkara.. mind this!! ;p

So ape lagi.. jgn asyik fb n blogging je.. do a research lor about SIRIM.. ok guys.. that's all. Bulan2 pose ni xleh nak ckp byk2.. takut2 kalau tersalah cakap kurang pahala puasa... ;)

Semoga bertemu lagi.. Till we meet again.. gudluck for me!! hehe.. daa...~


Thanks for reading.. 
Take Care and Happy Fasting.. (^_^)


p/s: actually got i already reject 1 interview laa.. erk.. 
sbb same date, same time but different place and post.. huhu..
semoga ada hikmah di sebalik sumenye.. Insya-Allah..


Ma'assalamah wa ilal liqa'.. ;)

Thanks for reading. Take care (^_^)

No comments: