60. Mari membaca.. ^_^


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum and Very Good Day Readers..!

Ahlan..!

Aku mmg sekarang penganggur tegar yang tak de keje. Asyik2 nak update blog. Sebab dah bosan sangat tak tau nak buat ape da. Tak de isu pun usaha cari isu nak update. hu3. mmg kes sadis betul. Sila bersimpati okay..! uhuk3.. :(

Keje mmg dah banyak apply. Tapi rezeki yang masih belum berpihak pada aku. Nak wat cane lagi kan. Sabar je la. (ayat sedapkan hati.. ). Sumpah xnak putus asa. Sbb Allah akan sentiasa bersama dgn org2 yang sabar. If letak ni kat status fb mesti ade org like kan. So korang if accidentally terbaca sila la like ye.. xoxo..~

Memang kalau xde benda nak tulis dah macam2 aku merepek kat sini. Sorry mates..! It's happen during mental breakdown occurs and when I wanna to write rubbish.. lalala..~

Okay let's be serious. Sebenarnye nothing much to share. Sebab da rajin sgt nak update tapi mls nak taip panjang2 ape kata korang klik je kat link2 di bawah. Sekadar info bersama. Aku pun x abis bace lg.. ;p 

Jangan marah ye peeps..! No offense. he3..

Here we go...!




Selamat membaca ye kawan2 ku. Bak kata pepatah kat dalam tv yang selalu promo:
Bangsa Membaca, Bangsa Berjaya.

Sama-samalah kita tambah info dan renung2kanlah. Apa yang baik adalah daripada-Nya dan yang tak baik adalah dari kelemahan diri saya sendiri..:)

Okay mates..!

See you later kalau di panjangkan umur. Insya-Allah.

Biiznillah..:)

Thanks for reading..
Take care.. (^_^)

p/s: if ade lagi info2 yang best i'll update 
the link here.

p/s: sila berdoa beramai2 supaya aku dapat keje 
yg terbaik.. okay..:) 
supaya xdela always aku update..
korang pun xterasa annoying kan..lol~

Ma'assalamah wa ilal liqa'.. :)

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')