89.Rasa Apa..?

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum and Very Good Day Mates..!

Ahlan..!

Update sebab xtau apa nak buat..
pada siapa nak bercerita..
bagaimana cara untuk hilangkan rasa..

rasa..

rasa hati..

tak tau kenapa rasa xsedap hati..

sigh..~ ~ ~

When the heart start beating,
the breath like ups and downs without a rythm,
hands and legs begin shaking,
and everything becomes ruined..!

my feeling turn ups and downs,
feel that's very irritating, uncomfortable, disquiet, ill-fitting so on...
the environment and situation become more and more miserable..!

Now....
I really don't know..
what to do..
it seems my faith full of ups and downs..

sad...:( :( :(

Bila kawan aku tanya..
"apa perancangan ko lepas ni..?"

sigh.. ~ ~ ~

serius aku speechless.
aku xtau..
nak smbung blaja pun mcm da xsemangat.
dan aku teringat..
tujuan hidup..

dan apabila kita lupa untuk apa kita dicipta
iman di dada pula ada ketikanya goyah
mulalah prasangka yg tidak-tidak meracuni hati dan fikiran.

Subhanallah.. :')

Ya Allah...
berilah aku kekuatan
keteguhan hati dalam menempuh hidup ini
Kau berilah aku kesabaran,
kurniakanlah hati yang tulus serta ihklas,
hindarilah aku dari sifat-sifat mazmumah..

Ya Allah..
ampunilah segala dosa-dosaku..
sesungguhnya aku tak layak untuk syurga-Mu
namun.. aku tak upaya menghadapi neraka-Mu.
sesungguhnya Kau lah yang Maha Pengampun,
Maha Pengasih lagi Maha Mengetahui
apa yang tersirat jauh di dasar hati ku.

Ya Allah..
Kau rahmatilah daku, kedua orang tuaku, saudara2 ku, sahabat2 ku serta saudara seagamaku.
Berilah taufiq dan hidayah-Mu,
agar hati2 kami sentiasa tetap di jalan-Mu
sehingga ke nafas kami yang terakhir,
dan sehingga ke titisan darah kami yang akhir.

Ya Allah perkenankanlah.. =.'=

Thanks for reading..
Take care.. (^.^)

Ma'assalamah wa ilal liqa'..:)

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')