121. Keliru

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamu'alaikum and Very Good Day Readers...!

Ahlan...!

Salam Ramadhan. Hanya tinggal beberapa hari lagi untuk kita berada di madrasah Ramadhan ini. Saya sangat sedih kerana saya tidak tau dimanakah tahap puasa saya Ramadhan kali ini. Alangkah ruginya sekiranya Ramadhan berlalu begitu sahaja tanpa ada pengampunan dan rahmat dari yang Esa. Allahuakbar.. :( Allah.. Ampunkanlah hamba-Mu yang lemah ini. Ameenn.

Sahabat,

Just dropping by while waiting for the experiment to complete about an hour soon. I'm here for few minutes. Just a short update actually. Hmmm... Sebenarnya saya tak tau macam mana nak tulis kat sini. Cumanya, untuk beberapa hari ini terjadi beberapa perkara yang tidak diduga dalam hidup saya. Terkadang bila kita tak pernah expect something and when we face it, serius tak tau macam mana nak bereaksi. Seriously I'm telling you. I really don't know how to describe my feeling right now.

berilah daku petunjuk Ya Allah.....


There are two coincidentally occurs in my life for few days back. I'm totally blank right now. Ya Allah, berikanlah petunjuk kepada hamba-Mu ini. Jalan mana yang harus hamba-Mu ini perlu lalui. Hanya Engkau yang maha Mengetahui apa yang tersirat di sebalik semua ini.

Allah.Allah.Allah. Macam mana ni. Masih tetapkah hati ini atau ia mulai goyah. Jalan mana harus ku lalui lagi Ya Rabbi. Terasa sangat berat hati ini untuk melangkah ke arah itu. Tetapi harapan ibu dan ayah? Saya jua belum pasti Bagaimana impian diri sendiri? :| Hmm.... berilah petunjuk Ya Tuhan........

Sahabat yang saya kasihi sekalian,

Doakanlah saya ye sahabat-sahabat agar saya mendapat petunjuk dan langkah kaki yang seterusnya adalah yang terbaik untuk diri ini. Ameen. I'm badly confuse. Hanya pada-Mu aku kembali Ya Allah.

Oklah semua. Selamat menjalani bulan Ramadhan yang hanya berbaki beberapa hari lagi. Sama-samalah kita merebut 10 malam terakhir. Moga kita berjumpa malam Al-Qadr. Ameennn. Selamat beramal semua. :)

Thanks for reading,
Take care and Happy Fasting.. (^.^)

Ma'assalamah wa ilal liqa'...:)

Comments

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')