122. Salam Lebaran

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamu'alaikum and Very Good Day Mates...!

Ahlan...!

Salam Ramadhan. Sedar tak sedar kita sudah pun hampir ke penghujung Ramadhan. Mungkin hari ini merupakan hari terakhir kita berpuasa pada tahun ini. Jadi marilah bermuhasabah bersama di manakah tahap puasa kita pada kali ini? Apakah amalan yang sedikit ini diterima Allah? Sempurna sudahkah puasa kita pada kali ini ataupun sekadar dapat menahan lapar dahaga sahaja? Allahuakbar. Moga amalan-amalan kita yang sedikit ini diterima Allah. Ameennnn.

Sahabat seperjuangan yang dikasihi,

Dikesempatan ini, saya ingin ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maafkan kesalahan saya jika terkasar bahasa, terlebih bergurau, terlampau berbicara sehingga terguris hati dan perasaan sahabat semua. Dengan rasa rendah hati, mohon dimaafkan segala kesalahan, dihalalkan kalau ada yang terambil tanpa sedar dan semoga Syawal ini dapat kita raikan dengan penuh kesyukuran dalam kesederhanaan. Semoga kita dapat bertemu kembali pada Ramadhan akan datang. Insya-Allah.

Jadi, 

SALAM AIDILFITRI SEMUA. MAAF ZAHIR DAN BATIN. KULLU 'AM WA ANTUM BI KHAIR. EID MUBARAK DAN MINAL AIDIL WAL FAIZIN. :) :) :)

(^.^)

Thanks for reading,
Take care and Happy Fasting...(^.^)

Ma'assalamah wa ilal liqa'...:)

Comments

abyadh said…
salam aidilfitri imtinan!! ampunkan salah silap!! :))
Little Caliph said…
salam aidilfitri farah. maaf salah silap jugak. :)

Most Favor

109. Isu KFC

119. Khalidu Bil Quran

163. Panduan Temuduga DPLI-SR j-QAF Ambilan 2013

115. Pig and Its Derivatives

182. Ahmad Nusairi Wildan Syurga Abi dan Ummi :')