Wednesday, November 21, 2012

164. Tanda Tanya

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamu'alaikum and Very Good Days Mates!

Ahlan!

Just copy and paste text di bawah dari fb. Sejauh mana kebenarannya Wallahu'alam. Segalanya adalah milik Allah dan qada dan qadar juga ditangan-Nya. Just spread it. Walaupun benda ni tak betul pun isinya bagus juga sebab dia mengingatkan kita dunia semakin hampir pada penghujungnya. Bersamalah tingkatkan amalan. Semoga kita diampunkan dari segala dosa sebelum terlambat. Astaghfirullahal 'azim. :')

Assalamualaikum . Tolong jangan delete. Mesej ini dari Ibnu Said (Juru Kunci Mekah), beliau bermimpi bertemu dgn Rasulullah s.a.w dalam mimpi itu baginda berpesan kuatkan akidah dalam ibadah krn dunia sudah goyah dan tua. Jangan tinggalkan solat. Tolong sebarkan mesej ini kpd 20 Muslim. In shaa Allah, dalam masa 10 hari, anda akan mendapat rezeki yang besar dan bila tidak disebarkan, maka anda akan menemukan kesulitan yang tiada hentinya. Demi Allah ia akan terbukti. Maaf, yg tidak bca mendapat ACCIDENT besok,, aminn ...........dan tolong baca dgn sangat teliti.seorang anak dari aceh barat, di tubuh anak itu trdpt tulisan nama Allah dan anak itupun bisa bicara dgn hewan2 apapun. Ini tanda kiamat, saya bersumpah saya akan menyebarkan ini ke 19 teman saya dlm 1 jam.. apabila saya melanggar, saya akn trkena musibah, sya akn slalu gagal dlm usaha saya, dan cita2 saya tdk akn tergapai, anda sudah bernazar...maaf ya,, saya jg korban. #sebarkan segera#

Sharing is caring ^_^

Yang penting yakinlah pada janji Allah. Mati itu pasti. Kiamat juga adalah kebenaran. Bila masanya semuanya rahsia Allah. Kita hanya mampu berusaha untuk menjadi hamba yang baik. Selamat beramal :)

Ma'assalamah wa ilal liqa'...:)  

Thanks for reading. Take care (^_^)

No comments: